Odbywająca się tradycyjnie w pierwszą niedzielę października prestiżowa impreza biegowa powróciła w pełnym wymiarze po pandemii. W wydarzeniu wzięło udział ok. 9 tysięcy uczestników – ponad pięć tysięcy w biegu na 10 kilometrów oraz cztery tysiące w imprezie towarzyszącej Maszeruję-Kibicuję. Na mecie przy ulicy Myśliwieckiej w Warszawie jako pierwszy w kategorii open zameldował się Mariusz Giżyński (WKS Grunwald Poznań) z czasem 31:31, a wśród kobiet triumfowała Iwona Bernardelli (Razem Po Zdrowie Finansowe!), która pokonała trasę w 34 minuty i 30 sekund. 

 Świetny bieg, bardzo ciekawa nowa trasa, dzięki której można poznać Warszawę od innej strony. Dobrym pomysłem był podbieg już na drugim kilometrze, kiedy wszyscy są jeszcze pełni energii. Gratuluję organizacji i nie mogę się już doczekać startu w przyszłym roku – powiedział Janusz Samel, dyrektor biura sportu i rekreacji m.st. Warszawy, który co roku uczestniczy w biegu.

Biegnij Warszawo to jeden z najbardziej rozpoznawalnych biegów ulicznych w stolicy. Cechą wyróżniającą imprezę są m.in. limitowane koszulki – co roku w innym, jednakowym dla wszystkich uczestników kolorze. Organizatorzy dbają też o najwyższe standardy technologiczne oraz dodatkowe urozmaicenia dla biegaczy – w tym roku każdy bezpośrednio po ukończeniu biegu mógł wygrawerować na pamiątkowym medalu uzyskany czas.  

Partnerem Strategicznym Biegnij Warszawo jest ING Bank Śląski. Projekt współfinansują Miasto Stołeczne Warszawa oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Partnerami wydarzenia są: MAGNESIA, MELVIT, FORPRO, JAGUAR, LAND ROVER, MM CARS GROUP, SKM, PRO TIMING, ŁAZIENKI KRÓLEWSKIE, DRUK24.PL, ENVIE, DEPILACJA.PL, POLSKIE STOWARZYSZENIE NORDIC WALKING, DHOSTING.PL, FOTOMARATON.PL 

Komplet wyników Biegnij Warszawo dostępny na: wyniki.datasport.pl/results3777/

Więcej informacji oraz zdjęcia dostępna na stronie: www.biegnijwarszawo.pl

#LiczySięDystans